Program dla piekarni – innowacyjne rozwiązania w branży

54
612
program dla piekarni

Program dla piekarni – innowacyjne rozwiązania w branży

Wyzwanie sprostania wymaganiom klientów, działanie w otoczeniu dużej konkurencji i zmieniających się aktów prawnych, czy też konieczność prowadzenia najbardziej efektywnej gospodarki finansowej to tylko niektóre z wyzwań, przed jakimi stoją obecnie piekarnie. Wszystkie z nich wpływają w znacznym stopniu na wyniki sprzedaży wyrobów. To dlatego nowoczesne piekarnie powinny zainwestować w szybkie i niezawodne oprogramowanie informatyczne, wspierające ten proces. Warto zaznajomić się z najważniejszymi funkcjami oprogramowania dla piekarni.

Sprzedaż to obok produkcji najważniejszy proces w każdej piekarni. Jako obszar istotnie związany m.in. z gospodarką magazynową, logistyką czy zamówieniami, wymaga on od nowoczesnych przedsiębiorstw prowadzenia analiz i prognoz, które pozwolą oszacować sytuację biznesową firmy. Skutecznym wsparciem w tym zakresie może być nowoczesny program dla piekarni.

Bogactwo zalet programu wspierającego sprzedaż

Jakie cechy posiadają najlepsze oprogramowania dla piekarni wspierające sprzedaż? Przede wszystkim dają możliwość doboru funkcjonalności indywidualnie do potrzeb danego przedsiębiorstwa. Dostępne są więc proste i intuicyjne wersje mini- oraz standardowe systemów, dedykowane do limitowanej liczby stanowisk obsługi, np. od jednego do pięciu. Bardziej rozbudowane programy oferują brak limitu stanowisk. Nowoczesny program dla piekarni posiada też własną bazę danych lub pracuje na dowolnej bazie dzięki opcjonalnie instalowanym sterownikom.

Oprogramowanie monitoruje najważniejsze procesy biznesowe zachodzące w przedsiębiorstwie, takie jak: gospodarka magazynowa (rejestracja przyjęć, wydań i rozchodów, monitoring stanów magazynowych, wgląd w kartoteki, wystawianie dokumentów, rejestracja remanentów); generowanie dokumentów (dowody dostaw, zwrotów oraz faktury), prowadzenie operacji bankowych i kasowych (m.in. rozliczeń z kierowcami); generowanie kartotek (katalogów dostawców, odbiorców, cenników, programów rabatowych); tworzenie zamówień; monitoring procesów transportowych (z uwzględnieniem jednostek czasu, tras kierowców, punktów odbioru przypisanych do dostaw).

Proste narzędzie do tworzenia analiz i prognoz

Nowoczesne oprogramowania dla piekarni oferują użytkownikom szybkie tworzenie analiz cen i wyników sprzedaży w przedziale czasowym, co pozwala przedsiębiorcom na łatwą ocenę struktury sprzedaży realizowanej przez piekarnię i jej opłacalności. To kluczowy element pozwalający na optymalizację wszystkich procesów w firmie, a przede wszystkim – na redukcję kosztów i maksymalizację zysków. Z kolei poszczególnym pracownikom, którzy korzystają z tego narzędzia, daje ono możliwość przygotowania szybkich raportów i zestawień dla przełożonych, prezentujących dzienne ilości wyrobów, skalę zwrotów, wykorzystane do produkcji surowce, czy wygenerowane w czasie obroty na konkretnych grupach odbiorców.

Wybierając program dla piekarni warto postawić na rozwiązania oferowane przez doświadczone podmioty, które wyspecjalizowały się w dostarczaniu oprogramowania dla tej właśnie branży. Warto zwrócić też uwagę m.in. na takie opcje, jak synchronizacja narzędzia z dedykowaną aplikacją mobilną, wspierającą pracę handlowców oraz kierowców.

54 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here